Tip #3 : Is de Engelse taal een probleem in Vlaanderen?

U bestelt een pakketje bij Coolblue. Een transporteur komt dit leveren. Bent u thuis? Hebt u er een probleem mee indien de chauffeur u zonder veel woorden, maar met de glimlach, een terminal onder de neus schuift om een digitale handtekening te plaatsen?

Vindt u het misplaatst als de schrijnwerker alleen Engels spreekt maar u wel een mooie kast op maat aflevert?

Mogelijk denken we bij de taalbarrière te veel in de plaats van onze klant en kijken we niet naar de service die moet worden geleverd. Meestal telt vooral het eindresultaat en worden de “kleinere” tekortkomingen snel vergeten indien de geleverde service top is en de goederen op tijd zijn.

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?

Heeft u nog een vraag over één van onze diensten, aarzel dan zeker niet om contact op te nemen met één van onze gespecialiseerde medewerkers:

  • Igor Van Assche
    Afgevaardigd Bestuurder

Laatste nieuws